fredag 11 februari 2011

Pallen!


Solen skiner i Spanien och det gör Lisa med. Förbättrade personbästa och fick äntligen hoppa upp på pallen! Idag hade jag tilläggen på min sida och jag körde två åk utan att strula till det vilket ledde till en 3e plats. Jag var inte bland de snabbaste tjejerna idag men jag klarade hoppet i båda åken och fick totalt bara tre tillägg, vilket var till stor fördel för mig idag. 
Mattias åkte snabbt men drog på sig tillägg i första åket. Han gjorde dock ett kanonåk i andra och slutade 5a! 
Olle hade lite problem och låg 19 efter första åket. När han planerade att ge allt i andra åket gick det snett och tyvärr kraschade han.

Nu ska jag ta det lugnt, kanske fira med ett bad och tagga för sprint imorrn! 

Mer kan ni läsa på www.skidor.com/telemark

Adjö/ nöjd tjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar