måndag 24 januari 2011

Sen rapport från Rauris


Har varit lite dålig med att uppdatera de senaste dagarna. I Rauris körde vi tre tävlingar: två sprint och en GS. Den första sprinten gick riktigt dåligt, jag hade ett fall i första åket och slutade inte bättre än 9a. De följande två tävlingarna körde jag snabbt men tyvärr långt ifrån felfritt. Blev 6a i GS och 5a i den andra sprinten. Jag har under de senaste tävlingarna dragit på mig onödigt många tillägg vilket har lett till att jag inte lyckats ta mig hela vägen upp på pallen. Väldigt irritterande då jag hänger på de andra tjejerna tidsmässigt.
Nu laddar vi om en vecka innan vi drar iväg till Thyon på måndag! Då hänger även Olle Collberg med och så får vi ha med oss vår härliga Bylle the Coach! Då ska vi köra järnet och hoppas på stordåd! 

Det finns många bilder från tävlingarna så jag hoppas att jag får tillgång till dem snart. Här kan man se alla resultat från alla tävlingar och även ställningen i totalcuperna: www.telemarkski.org

Över och ut/L 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar